راهنمای طراحی کاتالوگ

طراحی-کاتالوگ

طراحی-کاتالوگ

طراحی کاتالوگ چگونه است ؟

طراحی کاتالوگ بحثی کاملا حرفه ای و نیازمند داشتن دانش و تجربه میباشد. شما باید در طراحی کاتالوگ مواردی مانند سایز، رنگ، مارجین و غیره را رعایت نمایید که ما در این مطلب انها را بررسی مینماییم

برای مشاهده نمونه های طراحی کاتالوگ  کلیک کنید

اشنایی با انواع کاتالوگ

در دنیای تبلغات امروزه ما انواع کاتالوگ ها را با قالب ها و شکل های مختلف داریم. بعضی افراد انواع کاتالوگ را علاوه بر قالب های مختلف با روکش های مختلف مانند یووی موضعی، یووی شنی، طلاکوب، ضرب های براق با رنگهای مختلف ورنگ های پنتون چاپ مینمایند.

در طراحی کاتالوگ چه مواردی را باید رعایت کنیم

در هنگام طراحی کاتالوگ باید در ابتدا سایز کار را به صورت دقیق باز کنید. مثلا چنانچه سایز کاتالوگ شما a4 میباشد سایز کار خود را 21×29.7 در برنامه گرافیکی باز نمایید.

به یاد داشته باشید فایل شما باید با مد رنگی CMYK باشد. همچنین رژولوشن کار خود را 300 پیکسل بر اینچ در نظر بگیرید.

بعد از باز کردن طراحی کاتالوگ از هر طرف 5 میلیمتر مارجین جهت خطای برش در نظر بگیرید. ماشین های صحافی کاتالوگ بعد از ترتیب کردن و تا کردن از 3 طرف کار 2تا 3 میلیمتر داخل کار رابرش میزنند تا سفیدی کار داخل کاتالوگ نیاید. (پیشنهاد ما برای زیبایی کار قرار دادن مارجین تا 1 سانتیمتر میباشد تا بعد از برش نوشته های شما لب کار نباشد.

انتخاب رنگ صحیح برای چاپ افست

برای چاپ افست شما باید رنگ های صحیح را باید انتخاب نمایید. رنگ های مشکی و خاکستری باید به صورت تک رنگ در نظر بگیرید مثلا برای مشکی C0 M0 Y0 B100 را در نظر بگیرید.برای رنگ های خاکستری نیز رنگ مشکی را کم و زیاد کنید.

چاپخانه رسانه تصویر کاتالوگ رنگ های چاپی را به رایگان چاپ کرده است و میتوانید ان را به رایگان با تماس تلفنی از ما دریافت نمایید.

چاپ کاتالوگ انلاین چیست ؟

چاپ کاتالوگ  انلاین یکی از محصولات چاپخانه رسانه تصویر میباشد. شما میتوانید در قسمت چاپ کاتالوگ انلاین سفارش خود را ثبت نمایید

محاسبه قیمت کاتالوگ

شما میتوانید برای محاسبه قیمت کاتالوگ به صورت انلاین بر روی این لینک کلیک کنید. اما چنانچه میخواهید محاسبه قیمت کاتالوگ خود را به صورت تلفنی بپرسید باید این موارد را به ما بگویید. سایز کاتالوگ، تعداد صفحات کاتالوگ، جنس کاغذ، روکش جلد و صفحات داخل همچنین تیراژ مدنظر برای چاپ

همچنین میتوانید برای اشنایی کامل با روش محاسبه قیمت چاپ کاتالوگ بر روی لینک کلیک کنید.

عوامل موثر در قیمت چاپ انلاین کاتالوگ

برای داشتن قیمت چاپ انلاین کاتالوگ شما باید ابتدا سایزی استاندارد انتخاب نمایید. سایز استاندارد در طراحی کاتالوگ باعث میگردد تا پرت کاغذ شما پایین بیاید. از طرف دیگر شما با رعایت سایز استاندارد در طراحی کاتالوگ تعداد فرم چاپ انلاین کاتالوگ خود را کاهش میدهید تا قیمتی مناسب را در اختیار داشته باشید.

Comments are closed.

تماس در واتساپ