اشنایی با طراحی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی با طرح دلخواه شما

تقویم-رومیزی

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی چیست ؟

در این مقاله میخواهیم با طراحی تقویم رومیزی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی اشنا شویم. اما در ابتدا لازم به ذکر است بدانیم تقویم رومیزی یکی از هدایای تبلیغاتی مرسوم بین شرکت ها برای شروع سال جدید میباشد. این محصول از انجا دارای طرف دارن زیادی میباشد که این امکان را فراهم میکند تا شما بتوانید تبلیغ خود را یکسال برروی میز مخاطب قرار دهید.

تفاوت تقویم رومیزی اختصاصی با تقویم رومیزی ارزان در فرم عمومی

تفاوت های بسیاری بین چاپ تقویم رومیزی اختصاصی و سفارش تقویم رومیزی ارزان در فرم عمومی وجود دارد. که ما انها را به اختصار شرح میدهیم.

اولین تفاوت این است که شما در هنگام سفارش تقویم ارزان  از طرح های اماده شده در فرم عمومی یکی را انتخاب میکنید. برای تبلیغ بر روی تقویم رومیزی ارزان شما فقط میتوانید اطلاعات شرکتتان را به صورت طلاکوب روی پایه تقویم ارزان درج نمایید. این انتخاب مناسب برای شرکت هایی است که در رنج تعداد 20 تا 100 عدد بیشتر نیاز ندارند.

تقویم رومیزی ارزان

اما چاپ تقویم اختصاصی در 26 صفحه کاملا اختصاصی که داراری طراحی روز و مدرن است بر اساس سلیقه شما و نوع کار شما تولید میگردد. شما در چاپ تقویم رومیزی اختصاصی فضای زیادی را برای تبلیغ دارید. بدین معنا که شما در هر صفحه محصولات خود را با مشخصات محصول به همراه لوگو و شماره تماس را قرار دهید. همچنین بر روی پایه شما میتوانید نمایندگی ها، راه های تماس، لوگو و هر انچه را که نیاز دارید چاپ نمایید.

از دیگر تفاوت ها در تقویم عمومی و تقویم اختصاصی امکان انتخاب نوع کاغذ، رنگ سازمانی، داشتن قالب خاص، و انتخاب سایز های مختلف در فرم اختصاصی میباشد. تقویم های اختصاصی از تیراژ 500 عدد به بالا تولید میگردد که این خودنوعی از خاص بودن و وجه تمایز شرکت شما در برابر شرکت های کوچک میباشد

ایرادات وارد شده به تقویم ارزان در فرم عمومی

یکی از بزرگ ترین ایراداتی که میتوان به تقویم  های رومیزی ارزان وارد دانست عدم به روز رسانی طراحی میباشد. بعضا دیده شده است تقویم ارزان عمومی تهیه شده توسط 2 شرکت رغیب یک شکل بوده یا در سال قبل شرکتی دیگر این طرح از تقویم را به مشتری شما ارائه داده است. این یعنی شما هزینه ای اضافی برای تبلیغات خود انجام داده اید.

از دیگر ایرادات به کیفیت پایین طراحی تقویم رومیزی عمومی دانست به گونه ای که بعضا خیلی از مشتریان رغبتی برای نگهداری تقویم شما ندارند.

مزایای بلقوه تقویم اختصاصی

تقویم اختصاصی یکی از مزایایی که دارد این است که شما میتوانید با قرار دادن محصولات خود در صفحات و نوشتن امکانات محصول از ان به عنوان کاتالوگ بهرهمند گردید. ما پیشنهاد میکنیم تقویم اختصاصی با طراحی های روز را در سایت امازون ملاحظه و انها را با تقویم ارزان موجود در بازار مقایسه نمایید.

انواع سایز تقویم رومیزی

انواع سایز تقویم رومیزی

انواع سایز تقویم رومیزی برای چاپ وجود دارد به گونه ای که این ابعاد قابل شمارش نبوده و بر اساس سلیقه مشتری میباشد. اما سایز تقویم رومیزی استاندارد معمولا برای سایز مستطیل 22×10 ، 20×14، 24×14.5 سانتیمتر میباشد. اما سایز تقویم رومیزی برای مربع ابعاد 14×14 و 19×19 سانت میباشد. ضمن اینکه با توجه به سلیقه مشتری سایز تقویم رومیزی ها متغییر میباشد.

مراحل ثبت سفارش تقویم رومیزی در چاپخانه رسانه تصویر

مراحل ثبت سفارش تقویم رومیزی به 2 روش سفارش انلاین و سفارش تلفنی صورت می پذیرد. چنانچه طراحی تقویم شما اماده میباشد. میتوانید در قسمت ثبت سفارش تقویم رومیزی به صورت انلاین   ثبت نمایید. هم چنین میتوانید برای ملاحظه قیمت تقویم رومیزی روی این لینک کلیک کنید . و چنانچه میخواهید طراحی تقویم رومیزی خود را به ما بسپارید یا سوالی در این رابطه دارید با شماره 091230881221 و 66968017 تماس حاصل نمایید

به یاد داشته باشید در هنگام ثبت سفارش تقویم به صورت انلاین فایل های خود را در 2 فولدر یکی به نام رو و دیگری به نام پشت قرار دهید. بیرون فولدر طراحی تقویم قسمت پایه به علاوه طراحی جلد یا سال نو مبارک را قرار دهید و همگی را به صورت فایل zip ارسال کنید.

هرگز در هنگام بارگذاری فایل تقویم از فرمت های لایه باز و کرل استفاده نکنید. بلکه کلیه فایل ها را به صورت Jpeg با کیفیت بالا برای ما ارسال نمایید

نکته دیگر ان که از فرم بندی تقویم های رو میزی خود داری نمایید. درصورتی که فرم بندی را خودتان انجام دهید هرگونه ایراد مربوط به چینش فایل ها بر عهده شما میباشد. ضمن اینکه فرم بندی در چاپخانه رسانه تصویر به صورت رایگان انجام میشود بنا بر این درخواست داریم جهت جلوگیری از مشکلات از چیدمان خود داری نمایید. 

تقویم ارزان

اموزش طراحی تقویم رومیزی

در ادامه ما شما را با موارد اولیه طراحی تقویم رومیزی اشنا مینماییم تا شما بتوانید طراحی تقویم خود را بهینه نمایید. اما چنانچه نیاز به اموزش بهتر و کامل طراحی تقویم دارید میتوانید بر روی لینک کلیک نمایید. 

نکاتی که در طراحی تقویم باید رعایت کنید

در ابتدا فایل طراحی تقویم اختصاصی خود را در ابعاد واقعی باز کنید. به یاد داشته باشید رزولوشن 300dpi باشد و مد رنگی طراحی تقویم CMYK باشد. توسط خطوط راهنما از سمت بالا 15 میلیمتر برای جای سیم صحافی فضا بگذارید. و از 3 طرف دیگر نیز 7 میلیمتر فضا برای خطای برش در نظر بگیرید.

همواره به یاد داشته باشید که زمینه کاری یا بک گراند باید کل فضای طراحی تقویم را در بر بگیرد. اطلاعات، لوگو، تقویم و عکس های مهم باید داخل فضایی که با خط راهنما ایجاد کردیم قرار بگیرد. از استفاده رنگ مشکی و خاکستری به صورت 4 رنگ کاملا خود داری نمایید.

رنگ مشکی در طراحی تقویم رومیزی باید به صورت C0 M0 Y0 K100 باشد. همچنین رنگ خاکستیری باید به صورت C0 M0 Y0 و درصد رنگ K بر اساس سلیقه شما تنظیم گردد.

مراحل تولید و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی

در مرحله اول از تولید تقویم ارزان و اختصاصی  فایل های طراحی تقویم برای چک شدن و گرفتن خطا ها به اتلیه طراحی ارسال میگردد. پس از تایید طرح توسط اتلیه فایل ها جهت فرم بندی و تهیه زینک به لیتو گرافی ارسال میگردد. در مرحله بعد زینک های تهیه شده برای چاپخانه ارسال میگردد تا چاپ تقویم رومیزی اختصاصی انجام گردد.

پس از چاپ تقویم رومیزی اختصاصی فرم ها به صحافی ارسال میگردد. صحافی فایل های چاپ اختصاصی تقویم رومیزی را ترتیب میکند و توسط فنر بر روی پایه های ساخته شده سوار میگردد. در مرحله اخر چاپ اختصاصی تقویم رومیزی  محصولات تولید شده بسته بندی و اماده تحویل میباشد.

زمان تحویل چاپ اختصاصی تقویم رومیزی ارزان

زمان تحویل و تولید چاپ اختصاصی تقویم رومیزی ارزان قیمت معمولا 10 تا 15 روز کاری می باشد. اما چاپخانه رسانه تصویر به دلیل داشتن کادر مجرب و دستگاه های روز در صورتی مه شما نیاز داشته باشید 4 تا 5 روز کاری تقویم ها را به شما تحویل بدهد. اما به یاد داشته باشید که چاپ اختصاصی تقویم رومیزی را برای روز های اخر سال نگذارید. این امر باعث میشود تا زمان تحویل چاپ اختصاصی تقویم رومیزی زمان بیشتری ببرد

Comments are closed.

تماس در واتساپ