کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب چیست ؟

کارت-ویزیت-لمینت-برجسته-طلاکوب

کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب چیست ؟

این محصول کارت ویزیت لاکٰچری و خاصی است که توانسته نظر مثبت خیلی از لوکس پسندان را به خود جلب نماید. این محصول همان کارت ویزیت لمینت برجسته است که با استفاده از لایه طلاکوب بر زیبایی کارت ویزیت افزوده و آن را ۲ چندان کرده است. زیبایی این محصول به گونه ایست که با وجود قیمت تقریبا بالاتر نسبت به کارت های دیگر فرم های بسیاری روزانه سفارش و برای چاپ ارسال می گردد.

جنس کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب به چه صورت است ؟

لمینت برجسته طلاکوب از ۲ تا کارت ویزیت سلفون ۳۰۰ گرم به هم لمینت شده تولید میگردد. که این خود باعث داشتن ضخامت زیاد و استحام کارت ویزیت میشود. بعد از لمینت کارت ویزیت ها برروی انها لایه ای از یووی برجسته اضافه میگردد. این یووی باعث برجستگی کارت ویزیت و براقیت قسمت هایی از کارت ویزیت میشود. اما این پایان ماجرا نیست. حال نوبت اضافه کردن ورق های طلاکوب می باشد . بعد از طلاکوب کارت قالب خورده و به صورت دور گرد تقدیم مشتریان خاص پسند می گردد.

طراحی کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب یا کارت ویزیت لاکچری طلاکوب

در طراحی کارت ویزیت لاکچری شما ۶ تا فایل نیاز دارید. ۲ تا از فایل ها برای طراحی این کارت ویزیت خاص استفاده میشوند. ۲ تا فایل برای ایجاد کارت ویزیت برجسته نیاز دارید. و ۲ تا فایل هم برای ایجاد کارت ویزیت طلاکوب باید داشته باشید.

ابعاد کلی این کارت ویزیت خاص را 60×90 میلیمتر درنظر بگیرید. در طراحی کارت ویزیت از هر طرف ۵ میلیمتر فاصله خطای برش در نظر بگیرید.  نوشته ها، لوگو و هر انچه نباید در برش برود را در فضای امن ایجاد شده قرار دهید.

درفایل های کارت ویزیت برجسته از ۲ رنگ سفید و مشکی استفاده می کنیم. در این فایل جاهایی که قرار است برجسته شوند را مشکی میکنیم.

در فایل کارت ویزیت طلاکوب نیز مانند فایل برجسته عمل می نماییم منتها در این فایل قسمت های طلاکوب را با رنگ مشکی مشخص می نماییم

به یاد داشته باشید طراحی این کارت ویزیت خاص باید cmyk و رزولوشن 300 dpi در نظر بگیرید

برای ایده گرفتن از طراحی کاتالوگ های انجام شده به سایت های روبرو مراجعه نمایید

Comments are closed.

تماس در واتساپ