چاپ کارت ویزیت فانتزی در تهران | چاپ کارت ویزیت در انقلاب

به یاد داشته باشید چنانچه بعد از ساعت 11 صبح کار خود را سفارش دهید فردای سفارش روز اول کاری میباشد

جنسابعاد میلیمترتحویلدورو
لمینت برجسته 90×607 روز589000
لمینت برجسته ویزیتی 85×488 روز472000
لمینت برجسته مربع56×598 روز442000
لمینت براق90×607 روز524000
لمینت براق ویزیتی85×4810 روز419000
لمینت براق مربع55×5510 روز341000
لمینت مات 90×607 روز677000
لمینت مات ویزیتی85×4810 روز541000
لمینت مات مربع55×5510 روز440000
لمینت برجسته طلاکوب90×6010 روز1005000
لمینت برجسته طلاکوب مربع59×5610 روز754000
سلفون مات دورو موضعی90×6010 روز443000
سلفون مات دورو طلاکوب 90×6010 روز807000
سلفون مات مخملی دورو دورگرد موضعی 90×6010 روز630000
سلفون مات مخملی طلاکوب 90×6010 روز994000
سلفون مات مخملی دورگرد90×608 روز536000

به یاد داشته باشید چنانچه بعد از ساعت 11 صبح کار خود را سفارش دهید فردای سفارش روز اول کاری میباشد

جنسابعاد میلیمترتحویلدورو
لمینت برجسته 90×603 روزتماس بگیرید
لمینت براق90×602 روزتماس بگیرید
لمینت برجسته طلاکوب90×604 روزتماس بگیرید
سلفون مات دورگرد موضعی90×604 روزتماس بگیرید
سلفون مات دورگرد طلاکوب 90×604 روزتماس بگیرید
لمینت برجسته ویزیتی 85×483 روزتماس بگیرید

چاپ کارت ویزیت فانتزی در تهران

چاپ کارت ویزیت فانتزی در تهران با امکان ارسال به سرتاسر ایران در مجتمع چاپ افست رسانه تصویر

از محصولات پرطرفدار مجتمع چاپ افست رسانه تصویر میتوان به چاپ کارت ویزیت فانتزی در تهران با امکان ارسال به سرتاسر  ایران اشاره نمود. دلیل نام گذاری این محصول به چاپ کارت ویزیت فانتزی در تهران داشتن قالب دورگرد وضخامت بیشتر نسب به چاپ کارت ویزیت ارزان میباشد. 

ما در این صفحه میخواهیم شما را با چاپ کارت ویزیت فانتزی در تهران و نمونه های پرطرفدار این سفارش اشنا نماییم. از شما دعوت میشود تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

اشنایی با چاپ کارت ویزیت مربع لمینت مات

یکی از پر سفارش ترین محصولاتی که در چاپ کارت ویزیت فانتزی وجود دارد، چاپ کارت ویزیت مربع لمینت مات میباشد. دلیل انتخاب این محصول داشتن چاپ کارت ویزیت خاص با ابعادی ویژه می باشد. شما میتوانید برای ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت مربع لمینت مات بر روی لینک کلیک نمایید.

همچنین لازم است بدانید در طراحی برای چاپ کارت ویزیت مربع لمینت مات باید سایز کلی کار را 6×6 سانتیمتر انتخاب نمایید. همچنین نوشته ها و لوگوی خود را از اطراف 5 میلیمتر فاصله خطای برش را رعایت نمایید. برای اشنایی با طراحی کارت ویزیت کلیک کنید.

چاپ کارت ویزیت مدیریتی چه مشخصاتی دارد ؟

چاپ کارت ویزیت مدیریتی در تهران اغلب از جنس خشک و سخت مانند انواع لمینت ها سفارش داده میشود. پیشنهاد میشود برای آقایان از چاپ کارت ویزیت مدیریتی بزرگ استفاده شود. دلیل این امر با پرستیز بودن چاپ کارت ویزیت مدیریتی در سایز بزرگ می باشد.

برای طراحی مناسب جهت چاپ کارت ویزیت مدیریتی در تهران باید فایلی به سایز 9×6 در نرم افزار گرافیکی خود ایجاد نمایید. بسیار مهم است این نکته را رعایت نمایید که در طراحی خود از هر طرف 5 میلیمتر فاصله جهت خطای قالب در چاپ کارت ویزیت مدیریتی در نظر بگیرید.

چاپ کارت ویزیت خاص در تهران مجتمع چاپ افست رسانه تصویر

بهتر است بدانید چاپ کارت ویزیت خاص در تهران را با عنوان چاپ کارت ویزیت خاص در تهران نیز میشناسند. شما برای داشتن چاپ کارت ویزیت خاص در تهران میتوانید از جنس ها و مدل های مختلف کارت ویزیت قالب دار استفاده نمایید.

چاپ کارت ویزیت خاص در تهران

جوابگویی به سولات شما در ارتباط باچاپ کارت ویزیت خاص در تهران(مجتمع چاپ افست رسانه تصویر)

چاپ کارت ویزیت مربع لمینت مات یا براق برای مشاغل لوکس  و فانتزی به کار برده میشود. چاپ کارت ویزیت مربع لمینت مات معمولا در مشاغلی که با خانم ها سر و کار دارند مانند سالن های ارایشی مورد استفاده میگردد. دلیل این انتخاب سایز چاپ کارت ویزیت خاص در تهران برای این محصول می باشد.

گاها اکثر مشتریان از ما میپرسن برای کسب و کار انها چه نوع چاپ کارت ویزیت مدیریتی مناسب می باشد ؟ باید ابتدا بدانید ما پیشنهاد میکنیم برای چاپ کارت ویزیت مدیریتی از سایز بزرگ (هم سایز کارت عابر بانک) استفاده شود.

به یاد داشته باشید شما میتوانید برای چاپ کارت ویزیت مدیریتی از جنس کارت ویزیت سلفون مات دور گرد استفاده کنید تا چاپ کارت ویزیت لمینت مات برجسته طلاکوب. انتخاب جنس کاملا سلیقه ای بوده و بر اساس نیاز شما متفاوت میباشد. برای مثال جنس مناسب چاپ کارت ویزیت مدیریتی در کسب و کار معماری داخلی یا فروشگاه های طلا و جواهر از کارت ویزیت لمینت مات برجسته طلا کوب می باشد.

از محصولات پر مخاطب در چاپ کارت ویزیت فانتزی در تهران میتوان به کارت ویزیت لمینت مات، لمینت براق، سلفون مات دورگرد، مینت برجسته طلاکوب  اشاره کرد.

کارت ویزیت لاکچری زیر مجموعه چاپ کارت ویزیت فانتزی در تهران می باشد. برای داشتن کارت ویزیت لاکچری باید به پوشش، سختی یا ضخامت و سایز کارت ویزیت توجه نمایید. همجنین در کنار موارد گفته شده شما میتوانید با چاپ کات ویزیت قالب دار وجه تمایز را به نمایش بگذارید و چاپ کارت ویزیت خاص در تهران را داشته باشید.

 به عنوان مثال کارت ویزیت لمینت مخملی که زیر مجموعه چاپ کارت ویزیت فانتزی در تهران می باشد. دارای پوششی نرم و پرزی است. سایز این کارت ویزیت  برابر با اندازه عابربانک بوده و قالب دور  گرد برای کارت ویزیت لمینت مخملی مورد استفاده قرار میگیرد. حال تصور کنید برروی این جنس کارت طلاکوب یا یووی موضعی اضافه نمایید. همانطور که مشاهده میکنید با تک تک خدماتی که به چاپ کارت ویزیت فانتزی در تهران اضافه میکنید، میتوانید چاپ کارت ویزیت خاص در تهران را تجربه کنید.

 

زمان تجویل چاپ کارت ویزیت فانتزی در تهران تولید شده در مجتمع چاپ افست رسانه تصویر بر اساس جنس و نوع خدمات متفاوت میباشد. زمان تحویل چاپ کارت ویزیت فانتزی در تهران در فرم فوری از 6 ساعت تا 3 روز کاری و برای جنس های خاص تر تا 15 روز کاری زمان لازم است. لطفا در هنگام ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت فانتزی در تهران به زمان تحویل حتما توجه نمایید تا دچار مشکل نشوید.

شما میتوانید چاپ کارت ویزیت خاص در تهران را به صورت چاپ انلاین در سایت مجتمع چاپ افست رسانه تصویر ثبت نمایید. بعد از چک کردن طرح شما توسط مجتمع چاپ افست برای تولید ارسال میگردد. بعد از اماده شدن چاپ کارت ویزیت خاص در تهران توسط باربری برای شما ارسال میگردد. هزینه ارسال تا باربری و هزینه باربری بر عهده مشتری می باشد.

مجتمع چاپ افست رسانه تصویر دارای 2 شعبه یکی چاپخانه در بهارستان و یکی دفتر چاپ کارت ویزیت در انقلاب میباشد. اما متاسفانه با شیوع کرونا مجتمع چاپ افست رسانه تصویر کار خود را به صورت انلاین انجام میدهد و از پذیرش شما دوستان عزیز چه درچاپ کارت ویزیت در انقلاب و چه در بهارستان معذور می باشد. این امر در راستای کنترل شیوع کرونا و احترام به زحمات کادر پزشکی کشور در مجتمع چاپ افست رسانه تصویر در حال اجرا می باشد. این امر برای کلیه سفارشات چاپ کارت ویزیت فانتزی در تهران و سفارشات چاپ اختصاص در حال اجرا میباشد.

لازم به ذکر است پس از اماده شدن چاپ کارت ویزیت در انقلاب کار های توسط پیک برای شما عزیزان ارسال میگردد و هزینه ارسال عهده مشتری می باشد.

بله برای ایده گرفتن در طراحی مناسب چاپ کارت ویزیت مدیریتی میتوانید در اینترنت سرچ کنید. همچنین میتوانید از سایت psdfreebies نیز برای گرفتن ایده در طراحی مناسب چاپ کارت ویزیت خاص در تهران بهره مند شوید. اما سعی کنید طراحی مناسب چاپ کارت ویزیت خاص در تهران را به صورت اختصاصی انجام دهید و از به کار بردن طراحی های اماده کارت ویزیت خود داری نمایید.