لیست قیمت چاپ کارت ویزیت ارزان

چاپ کارت ویزیت فوری و چاپ کارت ویزیت ارزان در فرم عمومی افست

چنانچه سفارش شما بعد از ساعت 11 صبح ثبت شود روز بعد اولین روز کاری محاسبه میگردد

جنسابعادتحویلقیمت
سلفون مات یکرو85×48 7روز166000
سلفون مات دورو85×487روز223000
سلفون براق یکرو85×48 7روز166000
سلفون براق دورو85×48 7روز223000
کتان سوسماری یکرو85×4810 روز 233000
کتان سوسماری دورو85×4810 روز 241000
کتان 300 گرم یکرو85×487 روز210000
کتان 300 گرم دورو85×487 روز240000
کارت ویزیت سلفون مات دور گرد90×607 روز308000
کارت ویزیت سلفون براق دور گرد90×607 روز308000
سلفون مات مخملی یکرو85×487 روز 351000
سلفون مات مخملی دورو85×487 روز 383000

چنانچه سفارش شما بعد از ساعت 11 صبح ثبت شود روز بعد اولین روز کاری محاسبه میگردد

جنسابعادتحویلقیمت
سلفون مات یکرو85×48 1روزتماس بگیرید
سلفون مات دورو85×481روزتماس بگیرید
سلفون براق یکرو85×48 1روزتماس بگیرید
سلفون براق دورو85×48 1روزتماس بگیرید
کتان امباس یکرو85×481 روزتماس بگیرید
کتان امباس دورو85×481 روزتماس بگیرید
کارت ویزیت سلفون مات دور گرد90×601روزتماس بگیرید
کارت ویزیت سلفون براق دور گرد90×601روزتماس بگیرید

چاپ کارت ویزیت ارزان در تهران

چاپ کارت ویزیت ارزان در تهران و ارسال به تمام نقاط کشور

یک از محصولات پر طرفدار و کاربردی چاپخانه رسانه تصویر چاپ کارت ویزیت ارزان در تهران با امکان ارسال این محصول به تمام نقاط ایران میباشد. که شما میتوانید ان را با تحویل چاپ کارت ویزیت فوری در تهران و نقاط مختلف ایران عزیزمان به صورت چاپ کارت ویزیت انلاین سفارش دهید.

چرا سفارش خود را به صورت چاپ کارت ویزیت انلاین ثبت نماییم؟

امروزه با توجه به پبشرفت تکنولوژی مجتمع چاپ رسانه تصویر همگام با این پیشرفت اقدام به راه اندازی چاپ کارت ویزیت انلاین نموده است. شما در این نوع سفارش میتوانید مستقیم با چاپخانه بدون واسطه چاپ کارت ویزیت ارزان در تهران را سفارش داده و ان را در شهر یا محل کار خود تحویل بگیرید. یکی از مزایای چاپ کارت ویزیت انلاین امکان مقایسه قیمت ها و مشاهده قیمت چاپ کارت ویزیت ها میباشد

چاپ کارت ویزیت فوری در تهران و ارسال ان به نقاط شهر های مختلف ایران

یکی از دلایل انتخاب چاپخانه رسانه تصویر تحویل چاپ کارت ویزیت فوری در تهران و امکان ارسال این محصول به شهرهای مختلف ایران عزیزمان میباشد. شما میتوانید سفارش چاپ کارت ویزیت ارزان خود را در قسمت چاپ انلاین کارت ویزیت ثبت نمایید.  

چاپ کارت ویزیت فوری در تهران طی زمان مشخص شده در لیست قیمت چاپ کارت ویزیت بین 1 روز تا 3 روز کاری اماده تحویل میباشد. نهایتا چاپ کارت ها بعد از یک یا دوروز توسط باربری ها در سرتاسر ایران تحویل داده میشود 

قیمت چاپ کارت ویزیت بر چه اساسی تعیین میگردد ؟

برای محاسبه قیمت چاپ کارت ویزیت ارزان در تهران عواملی مختلفی تاثیر گذار می باشند. اولین مورد جنس انتخابی شما در چاپ کارت ویزیت انلاین و متریال مصرفی در محصول انتخابی میباشد. مسلما قیمت چاپ کارت ویزیت اب جنس سلفون مات از جنس کارت ویزیت لمینت ارزانتر میباشد.

 دومین مورد تاثیر گذار در محاسبه قیمت چاپ کارت ویزیت زمان تحویل این محصول میباشد. چنانچه شما سفارش چاپ کارت ویزیت فوری در تهران را انتخاب نمایید مبلغ کمی برای این خدمت اضافه تر پرداخت می نمایید. مورد دیگر تاثیر گذار در محاسبه قیمت چاپ کارت ویزیت سایز کارت ویزیت معمولی و سایز کارت ویزیت مدیریتی میباشد

اشنایی با انواع سایز کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت ارزان در تهران در انواع سایز های ویزیتی 4.8×8.5 سایز مدیریتی 8.5×5.5  و سایز کارت ویزیت مربع 5.5×5.5 سانتیمتر تولید میگردد

چاپ کارت ویزیت 500 تایی و 1000 تایی

چاپخانه رسانه تصویر برای جلب رضایت بیشتر شما عزیزان اقدام به چاپ کارت ویزیت 500 تایی در فرم افست کرده است. شما عزیزان میتوانید بعضی از جنس ها را در چاپ کارت ویزیت 500 تایی به به صورت چاپ کارت ویزیت انلاین سفارش دهید.

یکی از دلایل ایجاد فرم چاپ کارت ویزیت 500 تایی قیمت مناسب جهت مشتریانی میباشد که کیفیت برا انها اهمیت دارد اما تعداد کم تری کارت نیاز دارند. این فرم نیز قابلیت سفارش چاپ کارت ویزیت فوری در تهران را دارد.

چاپ کارت ویزیت فوری در تهران

جوابگویی به سوالات شما در ارتباط با قیمت کارت ویزیت و مراحل سفارش چاپ کارت ویزیت انلاین این محصول کاربردی

یکی از سوالاتی که ازما میشه زمان تحویل چاپ کارت ویزیت فوری در تهران و ارسال سفارش به شهرستان های میباشد. لازم به ذکر است زمان تحویل چاپ کارت ویزیت فوری در تهران بر اساس جنس کارت ویزیت 1 تا 3 روز کاری می باشد. چاپ کارت ویزیت فوری در تهران بعد از اماده شدن به باربری ارسال میگردد. 

زمان تحویل چاپ کارت ویزیت فوری بر اساس فاصله شهر و نوع ارسال باربری معمولا بین 1 تا 3 روز کاری زمان میبرد تا به دست شما در شهر های مختلف ایران برسد. 

از دیگر موارد پر سوال در ارتباط با هزینه  ارسال چاپ کارت ویزیت ارزان در تهران به نقاط مختلف کشور میباشد. چنانچه سفارش شما بالاتر از مبلغ 500.000 تومان باشد هزینه ارسال چاپ کارت ویزیت ارزان در تهران از چاپخانه تا باربری بر عهده چاپخانه رسانه تصویر میباشد اما هزینه باربری بر عهده مشتری میباشد. چنانچه مبلغ سفارش چاپ کارت ویزیت ارزان در تهران کم تر از 500 هزار تومان باشد هزینه ارسال به باربری و هزینه باربری هردو بر عهده مشتری میباشد.

یکی از سوالات مشتریان موضوع سفارش طراحی برای چاپ کارت ویزیت ارزان در تهران میباشد. لازم به ذکر است شما میتوانید خودتان اقدام به طراحی بکنید الته لازم است اموزش کامل طراحی کارت ویزیت را ملاحظه نمایید و بعد از طراحی اقدام به ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت انلاین نمایید. اما چنانچه نمیخواهید خودتان طراحی کنید میتوانید مواردی که باید در زراحی شما ذکر شود را به طراحان اتلیه چاپخانه رسانه تصویر بگویید تا برای شما طراحی را انجام دهند

بله چاپخانه رسانه تصویر بر خلاف دیگر چاپخانه طراحی شما را قبل ارسال برای چاپ کارت ویزیت فوری در تهران ابتدا چک مینماید. البته لازم به ذکر است ما طراحی شما را از نظر استاندارد های چاپی چک میکنیم. ( غلط های املایی و ایراداتی که مربوط به قواعد چاپ نیستند بر عهده مشتری یا طراحی خودتان میباشد.) چنانچه ایرادی در زمان فرم بندی چاپ کارت ویزیت انلاین به چشمان طراحان ما بخورد ان را به شما اطلاع میدهند تا ایراد برطرف گردد. ودوباره در پنل چاپ کارت ویزیت انلاین برای ما ارسال نمایید.

کلیه سفارشات چاپ کارت ویزیت ارزان در تهران از نظر روکش، کیفیت رو هم خوری رنگ، برش یا قالب و یک دستی رنگ دارای ضمانت میباشند. چنانچه چاپ کارت ویزیت فوری در تهران شما داری ایراد بود باید ان را برای چاپخانه ارسال نمایید تا دوباره چاپ گردد.( هزینه ارسال به واحد گارانتی بر عهده مشتری میباشد.) اما به یاد داشته باشید رنگ کار شما بر اساس فرم چاپ عمومی مقداری دارای تغییر میباشد . برای اشنایی با فرم عمومی کلیک کنید.